środa, 13 listopada 2013

A może książkę...

Kiedy zbliżają się święta, urodziny, mikołajki, dzień dziecka, zające, króliki i reszta hałastry, pojawia się ten sam problem. Co kupić naszym rozpieszczonym i wszystko mającym dzieciakom? Klocki wysypują się z pudełka, lalki leżą odłogiem, a na myśl o kolejnym grająco-świecącym straszydle dostajemy dreszczy. A może książka? Nie taka zwykła, ale z naszym bohaterskim potomkiem na okładce i w treści. Piszę o tym, ponieważ wczoraj dotarła do nas taka książeczka, wygrana w konkursie ( https://www.jestemwbajce.pl/sklep). Zastanawiałam się jak będzie wyglądała. Miałam już styczność z czymś w ten deseń i nie byłam zachwycona. Przeglądałam u znajomych taki typowy twór- twarz dziecka wklejona byle jak w koszmarne obrazki z Painta rodem, treść bajki- sześć linijek na krzyż żenujących częstochowskich rymów. Tego mniej więcej się spodziewałam. A tu wczoraj wpada mi w ręce takie coś:

Starannie wklejone czupiradło Helki, zgrabna i niegłupia historia, świetne ilustracje, plastikowe (tak mi się przynajmniej zdaje) strony, całość po prostu mnie zachwyciła. No prawie- znalazłam pewne niezręczne zdanie, jak się okazało, wybrana przeze mnie pozycja została stworzona z myślą o ...chłopcach. Grafik zmieniał odrobinę treść i coś się nie zgrało:) Klient w takim wypadku może zażądać wymiany.

Dodatkowy plus, to moja własna dedykacja! Tak, matka Rak para się od czasu do czasu poezją. Niezbyt wysokich lotów co prawda, ale zawsze:)

Reasumując- polecam! Może być wspaniałą pamiątką, a że jest co czytać, nie będzie tylko gadżetem ale ciekawą bajką na dobranoc. Może być też oryginalnym prezentem, jeśli postaramy się o wklejenia tam...gęby dorosłego. Ooooo coś mi przyszło do głowy....

Ps. Niech mi ktoś wytłumaczy, jak wklejać zdjęcia,żeby nie "leżały"?!



 

4 komentarze:

  1. superowe to. Jak będe mieć wiecej czasu, zrobię swoje od A do Z...

    Jak to ,,zdjęcia >>leżą<<"?

    OdpowiedzUsuń
  2. W sensie, że "stoją" :D No widzisz chyba,że coś z nimi nie tak!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa, no przecież.
    Dla użytkowników maka: otwórz obrazek, zrób jabłko Er.
    Dla użytkowników Windowsa: chyba jakoś się w czymś otwiera zdjęcie, w jakiejś przeglądarce zdjęć i w ustawieniach bądź opcjach... Albo ścigągnij sobie picassę czy coś, strzałki tam są do odwracania.

    OdpowiedzUsuń