sobota, 18 stycznia 2014

Śniadaniowa filozofia z okazji Międzynarodowego Dnia Kubusia Puchatka. + wulgarne słownictwo+ seks w domyśle.



Pijemy kawę. Helka wałkuje Prosiaczka i przyjaciół. Rak słucha w zamyśleniu piosenki śpiewanej przez różowego stworka. Wreszcie odzywa się w te słowa:
-nie rozumiem jak można lubić Prosiaczka. Takie to małe, zahukane, wiecznie się trzęsie i boi wszystkiego. I jeszcze ten cioterski róż!
Ja:- nie masz racji. Prosiaczek jest jedynym odważnym stworzeniem. Reszta mieszkańców Stuwiekowego lasu to mitomani, samoluby i obżartuchy. Jedynie Prosiaczek potrafi przezwyciężyć własną tchórzliwą naturę dla dobra przyjaciół! A że ma nędzną posturę? Tym większe jego bohaterstwo! To nie sztuka nie bać się, kiedy jesteś duży i silny.
R:- hmmm…masz rację. Kubuś to kretyn. Tylko żarłby ten miód. Królik jest wredny i zarozumiały. Przypomina mi ciebie… albo nie! Ty jesteś Kłapouchym! Wiecznie spodziewasz się najgorszego!
J:- bujaj się! Nie jestem zarozumiała, po prostu na wszystkim znam się najlepiej. A ty niby kim jesteś?
R:- to oczywiste, Tygrysem!
J:- Mhm. Nadpobudliwy, sepleni i przekręca słowa. Do tego psuje wszystko, do czego przykłada rękę. Zgadza się.
R:- noooo! I do tego …wiesz. No musisz chyba przyznać, że ja też jestem zajebistym ..ehm… BRYKACZEM.


http://www.kubuspuchatek.ovh.org/Tapety/24.jpeg

5 komentarzy:

  1. No no jak to ładnie można mówić o "tych" sprawach i to jeszcze przy dziecku ;> ale określenie "cioterski róż" jest po prostu extra. Ps. ja dziś wyglądam jak prosiaczek, mam na sobie bluzkę w różowe paski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhh....TE SPRAWY nie dotyczą mnie przez najbliższe dwa tygodnie;/

      Usuń
  2. Nigdy nie byłam wielkim fanem Kubusia, ale najbardziej podobał mi się prosiaczek, bo trzeba było się nim opiekować. Ja to chyba jestem Mama Kangurzyca :D a Kubuś to rzeczywiście głupie stworzonko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubiłam. Najbardziej Gofera, co jest tym dziwniejsze, że przecież nie ma go w książce!

      Usuń
  3. Admiring the commitment you put into your blog and detailed information you
    provide. It's great to come across a blog every once in a while that isn't
    the same outdated rehashed material. Fantastic
    read! I've saved your site and I'm including your RSS feeds to
    my Google account.

    Here is my website - dentist hygienist brighton ()

    OdpowiedzUsuń