poniedziałek, 23 grudnia 2013

Najlepsze życzenia od Raków!

Kochani! Tak bardzo chciałam złożyć Wam piękne życzenia! Przyspieszyłam strojenie choinki, żeby zrobić tło. Od dwóch tygodni uczę Helkę kolęd. Chętna nie jest, woli inny repertuar. Ubrałam ją dzisiaj w elegancką sukienkę, żeby się prezentowała należycie. No starałam się! Film miał pokazać piękną Helenę śpiewającą :
-julaj ze Jeziuuuniu, moja kekełko...

Wyszło, jak wyszło. Artystka nie miała najmniejszej ochoty na współpracę. Na komendę JUŻ wyśpiewała dla Was takie życzenia:




A zatem nie pozostaje mi nic innego, niż dołączyć się do życzeń Heleniastej. Pięknych świąt kochani! Pełnych miłości, radości i cudów. Bim bam bom...bęc ;)



Ps. Rak dołącza się do życzeń. Nagrał nawet dla Was kolędę mimo, że od zawsze mówię mu jak fatalnie śpiewa. Odsłuchał swoje dzieło i rzekł:
- O k**wa! Co to było?! Zawsze wydawało mi się, że lepiej śpiewam.
- Bo ty, Misiu słuchu też nie masz. Chcesz to opublikować?
- Nieee, aż tyle dystansu do siebie to ja nie mam... ;)

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękujemy za życzenia, a przede wszystkim za przeoryginalną kolędę! :D
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń