wtorek, 18 marca 2014

Konkurs matki przewrotnej.

Uwaga, uwaga! Pilnie poszukiwane dwie nowe właścicielki zestawów bransoletek od Baji! Jak je zdobyć? Nic prostszego! Musisz tylko odpowiedzieć na pytanie konkursowe:

Czego pozbawiło mnie macierzyństwo?

Okrutne pytanko- powiecie? Nic z tych rzeczy! Macierzyństwo, to jak powszechnie wiadomo piękna sprawa. O tym co można zyskać powiedziano już chyba wszystko. Ale... nie ma nic za darmo. Coś za ten mały cud biegający po domu musiałaś oddać. Bywa, że coś cennego. Albo mało wartego-ale to lubiłaś. Jako się rzekło-konkurs jest przewrotny;)
Trochę prywaty...wiecie czego mi brakuje z okresu przedhelkowego? Beztroski! Wiem, że już nigdy nie będę potrafiła tak lekko podchodzić do życia i świata. Pamiętam dokładnie, jak biegałam do łóżeczka co 10 minut ze strachu przed SIDS. Patrzyłam z lękiem na takie małe i bezbronne Helątko przekonana, że najmniejszy powiew wiatru mógłby ją zmieść z powierzchni ziemi. Zapytałam wtedy Gagę:
-mamo, kiedy ja przestanę się o nią tak bać? Dopiero jak będzie duża?
Gaga uśmiechnęła się i odparła:
-nigdy.
Miała rację! 

(Raz jeden odkąd Helka włada mną niepodzielnie udało mi się wytworzyć sztucznie ową beztroskę i doprowadzić się do stanu, w którym zapomniałam o martwieniu się  o dzieciaka. Dokładniej, to chyba nawet udało mi się zapomnieć o tym, że w ogóle mam dzieciaka! Jak słusznie się domyślacie, stan ten osiągnęłam gdzieś około dwóch promili w wydychanym powietrzu, więc nie polecam. Strasznie boli potem głowa i o wyrzuty sumienia nietrudno. Babski wieczór...)

 Wracając do tematu: odpowiedzi  wysyłamy na: helowa.mama@wp.pl (temat: konkurs przewrotny). Oczywiście, udział mogą brać również ojcowie!

Do dzieła!


Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest O matko i córko...
2. Nagrody ufundował Baji Fairtrade Fashion (dwa zestawy bransoletek. Wybór losowy)
3. Zgłoszenia można przesyłać do 31.03.2014 włącznie.
4. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi  najpóźniej 04.04.2014.
5. Nagrody wysyłam wyłącznie na terenie Polski.
6. Nagrody zostaną wysłane w ciągu trzech dni roboczych od ogłoszenia wyników.
7. Wysyłając zgłoszenie godzisz się na publikację treści wiadomości na http://helowamama.blogspot.com/ .
8. Ktoś w ogóle czyta regulaminy?
9. Jury (Helowa Mama) wybierze dwa najciekawsze, najbardziej  oryginalne, najbardziej zaskakujące, słowem, najlepsze zgłoszenia. Jury pomocnicze (Helowa Matka Chrzestna).

4 komentarze: